Tmi tag<3

 1: Vad har du på dig? Jag har på mig ett par ljus blåa hollister shorts och et svart och vitt Justin Biber linne
 2: Någonsin varit kär? Aså nja inte riktigt
 3: någonsin haft ett jobbigt break up? Har aldrig haft ett seriöst förhållande så nae
 4: Hur lång är du? 160 cm
 5: Hur mycket väger du? Det säger jag inte ut här
 6: Några tatueringar? Är liksom 13 så inte än
 7: Några piercingar? Har hål i örat ifall det gills haha
 8: Otp? Orange is the new black är just nu min favorit den rekomenderar jag jätte jätte mycket
 9: Favorit program? Family guy eller något vet faktiskt inte helt men aja
10: Favorit band? One dierection
11: Någonting du saknar? Det finns säkert något men jag kommer inte på något just nu
12: Favorit låt? Just nu typ summer shade av Cody Simpson
13: Hur gammal är du? 12 blir 13 i vinter
14: Stjärntecken? Stenbock
15: Någonting du letar efter hos en partner? Humor typ tror jag ingen serös iallafall hahah
16: Favorit motto? Vet faktiskt inte
17: Favorit skådespelare? Diego Boneta
18: Favorit färg? Vitt guld
19: Hög eller låg musik? beror på vilkrt humör jag är på
20: Vart går du om du är lledsen? Mamma eller till sängen tror jag
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Cirka 20 min tror jag
22: Hur lång tid tar det för dig att fixa i ordning dig på morgonen? En kvart ungefär tror jag
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nepp
24: Turn on? Mag muskler fint leende typ :)
25: Turn of? svett stank typ hahah
26: Anledningen till att du började blogga? Jag såg många som hade bloggar så jag ville liksom testa 
27: Rädslor? Aså mäst attjag ska bli lämnad helt ensam tror jag typ något sånt
28: Senaste saken som fick dig att gråta: Bråkade med pappa förut idag så typ det
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Igår
30: Meningen bakom ditt blogg namn? Det är liksom mitt riktiga namn så aa
31: Senaste boken du läste? Oliwer twist av Charles Dickens
32: Boken som du förtillfället läser? Godnatt mister tom av Michelle Magorian
33: Senaste programmet du såg? Geordie shore
34: Senaste personen du pratade med? Min lille bror typ
35: Förhållandet med idg och den senaste du smsade med? Bra 
36: Favorit mat? Något grillat kött och potatis gratäng 
37: Plats du vill besöka? New york och ag ska dit i vår så det är nice!
38: Senaste platsen du besökte? Matbordet hahah
39: Är du kär? Nja inte diekt
40: Senaste gången du blev förolämpad? Idag
41: Favorit smak på godis? Sött eller surt
42: Vilka instrument spelar du? Gitarr
43: Favorit smycke? Vet fakrikst inte
44: Senaste sporten du spelade? Tennis
45: senaste låten du lyssnade på? MInns inte
46: Favorit raggnings replik? Ingen pahahah
47: Har du använt den någon gång? -
48: Senaste gången du var med någon? Var ju med familjen idag men kompis var igår
49: vem borde svara på dom här frågorna nu? Alla



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

smillacollin.blogg.se

tjej på 13 vintrar som försöker blogga så mycket som möjligt. följmed mig runt

RSS 2.0