Godnatt!💕👋

Godnatt alla har haft en jĂ€tte mysig dag med familjen och nĂ„gra mer ute pĂ„ landet har haft det jĂ€tte kul och mysigt och jag fick bara lust just nu att skriva eftersom jag nĂ€stan aldrig skriver lĂ€ngre.. I morse red jag ju som vanligt men nu kommer jag rida pĂ„ söndags för midagar istĂ€llet för att min rid lĂ€rare tycker att jag kan allt man behöver kunna för fortsĂ€ttnings grupp sĂ„ nu ska jag börja i mĂ€rke 1👌 sĂ„ det ska bli nice men det lĂ€skiga var att idag pĂ„ ridningen sĂ„ hade jag Penny Lane och nĂ€r vi skulle gallopera sĂ„ galloperade hon jĂ€tte snabbt och dĂ„ lĂ„g det en kona framför som vi hade anvĂ€nt tidigare och hon rĂ„kar trampa pĂ„ dem sĂ„ den spricker och typ smĂ€ller (konan😂) och dĂ„ snubblar hon typ sĂ„ jag Ă€r nĂ€ra pĂ„ att flyga av😂 Men det var typ allt och nu ska jag sova😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

smillacollin.blogg.se

tjej pÄ 13 vintrar som försöker blogga sÄ mycket som möjligt. följmed mig runt

RSS 2.0