godmorgon

sitter just nu i soffan och väntar på att mamma ska bli klar sen ska hon lämna mig på skolan, vi ska ha gloser i dag är fett otaggad har typ inte hunnit plugga nånting pluss vi ska ha franska senaste franska lektionen gick inte särkilt bra hahah nemen jag tycker inte om att prata högt inför en klass när jag inte vet om jag har rätt eller fel och speciellt inte inför franskan för vi började med franska den här terminen (2 veckor sen) så man kan ju inte så mycket och i min franska grupp är det några från mina klass och dom andra är från våra 3 andra parallel klasser= folk jag inte känner och då blir jag bara osäkrare. men aa det var allt för mig just nu👐




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

smillacollin.blogg.se

tjej på 13 vintrar som försöker blogga så mycket som möjligt. följmed mig runt

RSS 2.0