Nya naglar✨

den här veckan har jag och min lille bror vart hos min farmor i Oskarshamn, för att vi inte hade planerat något annat på sportlovet så då åkte vi hit så vi har vart på bio stan och lite mer. Men igår fixade jag mina naglar på en nagelsalong då jag gjorde lite nagleförlängning och fransk manikyr med gelé lack vilket blev jätte bra, har hjort exakt samma sak en gång tidigare på samma salong och blev lika nöjd då. set var väldigt billigt bär mank jämför med nagel salonger i Norrköping så var det ett ställe där exakt samma sak kostade 645 kr medans här i Oskarshamn kostade det bara 250 kr. hade tänkt att jag skulle börja gå till en nagel salong en gång i månaden så att det jämt ser ut så här men det kostar så himla mycket pengar så vi får se.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

smillacollin.blogg.se

tjej på 13 vintrar som försöker blogga så mycket som möjligt. följmed mig runt

RSS 2.0